2 Ekim 2018 Salı

Mey Biter Saki Kalır




Uzun bir zamandan beri paylaşımda bulunamamış olsamda, bir günlüğüm olduğunun farkındayım. Hatta girdi yapamadığım için büyük pişmanlık içindeyim. Sanki, bir çiçeğim var ve sulamayı unutmuşum gibi hissediyorum.

Kısıtlı kaynaklarımı önceliklendirmek durumundayım maalesef. Herkes için geçerli bir kanun bu. Her hangi bir paylaşımda bulunmadığım dönemde evlat, eş, ev ve iş gibi öncelik sırası seçtim. Sıkı ve zor zamanlardan geçtim. Yıkılmadım. Ama çiçeğimi (günlüğümü) sulamayı ihmal ettim.

Çok uzun zamandır, bir süs objesi değilde, günlük kullanabileceğim bir şeyi yapmayı istemiştim. Pinterest’te gezinirken çok hoşuma giden gitar şekilli şişe açacağı gördüğümde; bu tarz bir şey yapmalıyım dedim. Beğendiğim açacak özelliklerini ekleyip birazda benim için güzel şeyleri dahil ederek kişiye özel hale getirdim. Mıknatıs ile buzdolabına yapışması, mıknatıs ile açılan kapağı yakalaması benim açımdan faydalı özelliklerdi. Efsane markayı ve anlamlı bir kelamı (Mey biter Saki kalır) güzel bir form ile birleştirince ortaya kullanılabileceğim bir şeyler çıktı.

4 farklı zamanda 4 deneme yaptım ve 4 denemede ulaştığım noktayı paylaşmak istedim.  İlk müsait zamanda 5'inci bir deneme daha yapacağım sanırım. 

Bu arada hor görmeyin sakın, bu işlerde alet işler el övünür. Ben alet edevat fakiri olduğumdan, uzun zaman alıyor elde...

Hiç yorum yok: