9 Ekim 2019 Çarşamba

Derya Kuzuları






Denize dair herşey güzel sanırım. Deniz diyince balıksız olmaz deyip gezdiğim gördüğüm yerlerden beğendiğim cam ve seramik balık objeler toplamaya başladım. Ayrıca internette Kendin Yap (DIY-Do It Yourself) akımını hevesle takip ediyorum. Kendimce yapabildiğim şeylere daha çok kıymet veriyorum. Bana göre daha fazla anlam içeriyor, özgün ve kendi ruhumu yansıtıyor. Daha iyisini yapana kadar kendi yaptığımı kendim için en iyisi kabul ediyorum. Sevdiğim bir abimin dediği gibi bir şeyin değeri, sizin ona ne kadar değer verdiğinizle alakalı bir durum.
Arta kalan ahşap parçalardan balık figürleri yapma fikri güzel geldi. Stilize balık figürleri ve balık ile ilgili kelimeleri bir araya getirerek kendi ruhumu yansıttım. Balık, Olta, Kılçık'lı derya kuzuları artık balkon duvarımı süslemeye başladı böylece...

Hiç yorum yok: